چيچاريتو: براي نيمکت‌نشيني به رئال نيامده‌ام

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

چيچاريتو: براي نيمکت‌نشيني به رئال نيامده‌ام

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

چيچاريتو: براي نيمکت‌نشيني به رئال نيامده‌ام

چيچاريتو: براي نيمکت‌نشيني به رئال نيامده‌ام


مهاجم پيشين شياطين سرخ گفت که براي قرار گرفتن در ترکيب 11 نفره رئال‌مادريد تلاش خواهد کرد چون نمي‌خواهد نيمکت‌نشين باشد.


خاویر هرناندس، مهاجم تیم ملی فوتبال مکزیک که اخیراً با قراردادی قرضی به مدت یک فصل از منچستریونایتد به رئال مادرید پیوست، در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «Neox TV» اسپانیا گفت: هیچ بازیکنی تمرین نمی‌کند تا پشتوانه بازیکن دیگری باشد. تیم هم ترکیبی 11 نفره دارد و من به عنوان یک فوتبالیست این شانس را دارم تا به ترکیب اصلی راه پیدا کنم. هیچ بازیکنی تمرین نمی‌کند تا نیمکت‌نشین باشد.

به نقل از تسنیم، وی افزود: می‌دانم برای قرار گرفتن در ترکیب رئال‌مادرید باید با کریم بنزما رقابت کنم. این اتفاق به محض ورودم به منچستریونایتد هم رخ داد و باید بگویم در فوتبال رقابت برای کسب جایگاه امری عادی است.

چیچاریتو تصریح کرد: از اینکه با کریم رقابت می‌کنم، خوشحالم. در منچستریونایتد با بازیکنانی نظیر دیمیتار برباتوف، وین رونی و روبین‌ فن‌پرسی رقابت داشتم و از بهترین بازیکنان جهان چیزهای زیادی آموختم.

هرناندس می‌تواند در دربی مادرید که قرار است یکشنبه شب در هفته سوم لالیگای اسپانیا بین رئال و اتلتیکو در سانتیاگو برنابئو برگزار شود نخستین بازی‌اش را با پیراهن کهکشانی‌ها به ثبت برساند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 20 شهريور 1393 | 20:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.